شرایط بازگشت کالا

آرنو مد
خانه
دسته‌بندی‌ها
جستجو
سبد خرید
ورود

شرایط بازگشت کالا

روش های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های آرنو مد بوده است و آرنو مد در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، آرنو مد 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالای آرنو مد چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  • – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  •   اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش آرنو مد (شماره تلفن 09119692860)) اطلاع داده شود.

  • – اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 48 ساعت ‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد و پس از آن نهایتا تا ۷ روز کالا باید برای برگشت ارسال شود.

  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است..

  • – لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر سایز کالا مناسب نباشد.

– درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر متعلقات جدا نشده باشد. 

وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت چگونه باید باشد ؟

  • – پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر متعلقات آن ، پذیرفته خواهند شد.

  • – لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  • – از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آرنو مد جداً، خودداری کنید.

  • – اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از شماره سفارش پیامک شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. .

  • – بسته خود را به آدرس اعلامی کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش آرنو مد ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • – در صورت تایید نقص و یا عدم تطابق مشخصات روی وبسایت با خود کالا توسط کارشناسان ، هزینه مرجوعی کالا توسط آرنو مد پرداخت خواهد شد.در صورتی که مشتری به درخواست خود محصول را برای تغییر سایز ارسال کرده باشد ، هزینه ارسال و برگشت دوباره محصول به عهده خود مشتری می باشد.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • – کارشناسان خدمات پس از فروش آرنو مد ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان آرنو مد تایید شود ، مرجوع وجه صورت می گیرد.

 پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آرنو مد، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ آرنو مد بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و در صورت وجود ما به تفاوت ، مبلغ قبل از ارسال تسویه می‌شود .

  • – اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و آرنو مد در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد. .

  • – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

  • – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش آرنو مد است.

  • تبصره : برای کالاهایی که با تخفیف پایان فصل و به عنوان تک سایز خریداری میشود امکان تعویض و یا برگشت کالا برای عودت وجه در ۲ ماه پایان فصل وجود ندارد.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق تماس با شماره 09119692860 درخواست خود را اعلام کنید.